Over mij
Ik ben Ingrid Jansen 57 jaar, getrouwd en woonachtig in de regio Utrecht.
Na meer dan 25 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2025 gestart met mijn eigen onderneming iBOOQT Financiële Administratie.
Ik heb gewerkt voor diverse werkgevers die ik ondersteund heb in hun administratie o.a. Orde van Advocaten Utrecht, Hol & Molenbeek Makelaardij, Zorgspectrum en De Geboortezaak.
Naast mijn werk vind ik het belangrijk om te genieten van het leven en in balans te blijven.
Sporten in de sportschool geeft mij energie en helpt mijn hoofd leeg te maken. Ook wandel ik graag met mijn hond een moment van even buiten zijn.
Ik houd van gezelligheid en onderneem graag leuke dingen met familie en vrienden. Mijn favoriete vakantiebestemming is Egypte.
Virtual Assistant
Als Virtual Assistant werk ik op afstand vanuit mijn thuiskantoor en ben ik een professionele ondersteuner die jou als Ondernemer helpt met administratieve en financiële taken.
Ik neem de financiële administratie volledig uit jouw handen, zodat je altijd grip hebt op jouw cijfers en je volledig kunt richten op datgene waar jij goed in bent.
Omdat ik mij specialiseer in financiële administratie voor het MKB, ligt mijn focus vooral op het ontzorgen van jouw financiële processen.
Bij mij is de administratie altijd actueel betekent dat je precies weet hoe je er financieel voor staat, waardoor je als Ondernemer sneller beslissingen kan nemen.
Mijn passie is cijfers. Waar anderen hoofdpijn krijgen van bonnetjes, facturen en overzichten, krijg ik er juist energie van.
Samenwerken met ondernemers doe ik op basis van vertrouwen, structuur, transparantie en betrokkenheid.